sâmbătă, 28 ianuarie 2017

Prin parc

Cand am vazut ca soarele incepe sa incalzeasca pamantul,am renuntat la toate si am facut o lunga plimbare in Parcul Chindia,unde merg destul de rar.Eu am un parc aproape si apoi am si gradina unde vara imi petrec timpul liber.Acolo ma duc cand vreau o plimbare mai lunga si diversa,mai mult iarna s-au daca ma viziteaza diferite persoane din alte locuri, care vor sa cunoasca orasul  .Era jurul pranzului,totusi, destule persoane la plimbare.Tineri,batrani,parinti cu copii,etc.,toti se bucurau de razele soarelui de azi.Eu cu aparatul foto.Degeaba am reusit sa-mi iau un telefon care se zice ca asa si pe dincolo,poze tot cu cannonul meu fac,deocamdata.Va arat cateva care mi s-au parut mai reusite.
Intrarea principala in parc.

In fundal se vede Manastirea- Dealu -Sunt cam 4-5 km. dupa mine,la carte scrie 6.

Trei fete frumoase iesite la plimbare.Bunica le-a ajutat sa faca poze de grup cu telefonul,apoi cateva cu aparatul.Pe seara le-am transmis.Imi pare rau ca nu le-am cerut permisiunea sa vi le arat aici.

Turnul Chindiei-vedere din parc.
Doi copii traversand lacul.Am avut ceva emotii....

Lacul inghetat.

16 comentarii:

  1. Uaaau deci asa arată iarna! :) frumos tare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Splendide fotografii,toate îmi plac, dar o aleg pe ultima!
    Duminică frumoasă îți doresc,Flori!
    Pupici,îmbrățișări și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoooos! Multumesc mult de plimbarea matinala!
    O duminica minunata, sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow Buni, ce frumos este acolo în parc atunci cand este soare! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos ! un parc minunat şi în anotimpul alb, rece... interesante instantanee - nu cred că se supără fetele, imaginea este minunată (în ambele fotografii)!
    o seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  6. Suuuper! :) E ca un mic orasel parcul acesta de la voi!
    Ah! Si eu as fi avut emotii pentru copiii care traversau lacul! Mai ales ca era si soarele destul de... cald. :)
    Minunate fotografii!
    Iti doresc sa ai o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Floare, gând la gând! Degeaba mi-a luat soțul meu telefon din ăla deștept, că tot cu aparatul foto fac poze. Mi se pare că ies mai bine, deși poate e doar o iluzie! Ce sunt sigură e că, pe telefon, pozele ies mai înguste și asta nu-mi place.
    Frumos e parcul ăsta, și pare așa de liniștit...

    RăspundețiȘtergere
  8. ne-a pacalit cu cateva raze apoi a revenit mai in forta, asteptam, ce putem face?

    RăspundețiȘtergere