duminică, 3 mai 2015

Ieri si azi







Ieri am tremurat un pic,nu ma asteptam sa fie atat de rece,comparativ cu 1 mai si m-am gasit sa  fac  o plimbare mai lunga.Promisesem unor verisoare ,ca voi sta o zi la ele.De cate ori ma duc prin zona,suntem pe graba si la ele nu am mai fost de ceva vreme,asa ca ieri ne-am saturat de vorbit .La dus a fost cum a fost,dar la intoarcere,mai tot timpul a plouat.Erau niste lanuri de rapita,dar nu m-am incumetat sa opresc.Ploua cu galeata.Parca imi cumparasem sosea.Nu prea era nimeni si nu era tarziu.Asta este vremea!Azi in schimb, o zi cu soare,cald,frumos,asa ca am profitat de cateva ore si m-am plimbat pe la gradina mea.Sunt incantata ca multi trandafri s-au salvat .Am pus cateva legume zilele trecute si arata bine.Mai sunt cateva flori ici,colo ,dar nu stiu de ce lalelele mele s-au topit ,pur si simplu.Erau multe anii trecuti,iar acum apare cate una doua si nu-mi vine a crede cum au disparut.O sa le replantez in toamna.Am in schimb mule flori ,caldaruse denumire populara,care acum infloresc.Unele apar,altele dispar.Legea compensatiei.



    Dacă doresti să participi , in fiecare luni ,publică pe blogul tău , un   articol (video,text,imagini) cu aceasta tema si daca vrei să-l impartasesti cu noi  inscrie articolul la   "Buna Dimineata Soare"

15 comentarii:

  1. acush acush vine vara si gradina o sa fe plina de flori! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. la noi ploua pe reprize din 30 aprilie si s-a racorit simtitor. Marti se zice ca vor fi peste 25 grade si vom avea soare toat ziua. Adevarul este ca pamântul a fost uscat, dar atâta ploaie dintr-o data strica florile. La mine în curte tocmai a inflorit magnoliul si e plin de lalele. Chiar si narcise mai am :) Tja, mâine ies la fotografiat, sa vad cat a stricta ploaia.
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ciudata vreme!Azi vroiam sa tund iarba,dar s-a scuturat un nor si mi-a sticat treaba.

      Ștergere
  3. Se pare că sâmbătă a plouat peste tot! :)
    Faine lalelele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit ieri ca daca in aprilie este mai ploios, va fi cald si frumos in mai. Eu astept, pentru noi luna mai este speciala.
    Salut lalelele tale si trandafirii ce au ramas in viata, prin Bucuresti lalelele sunt aproape toate scuturate.

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a placut asta cu cumparatul soselei :))
    prima foto poti sa juri ca-i acuarela, faina foto!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe flori!
    Vine ea si vremea buna!
    Noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasa si soseaua uda si florile :) Caldarusa e minunata ! Si tare imi plac plimbarile tale, fie ele de primavara, fie in alt anotimp. Te imbratisez cu drag si iti urez un Mai plin de flori !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca ploua, ca nu ploua, noi sa fim sanatosi si voiosi...

    RăspundețiȘtergere