sâmbătă, 11 aprilie 2015

Inainte de " Inviere"

Am terminat treaba la pranz.Imi place sa am momente de relaxare inaintea sarbatorii.Cum ziua de azi a fost nemaipomenita,dupa amiaza am iesit asa ,cum ies eu,anapoda..Am luat ceva:o lagatura de patrunjel .Am fost insa in parcul din apropiere.Cred ca am stat o ora, la soare.Erau cativa copii,oameni care-si plimbau cateii si cativa trecatori.Nu puteam veni acasa fara cateva fotografii,mai ales ca pomii sunt o splendoare.Spre casa am gasit si un colaborator in a ne fotografia reciproc.Era un tanar,care vroia si el cateva poze cu telefonul.Eu saritoare l-am servit.Rar mi-a fost dat, sa vad atata recunostinta .Mie imi place sa ajut,mai ales ca imaginile, o sa-i amintesca de aceasta zi.






Va urez un " Paste linistit si calduros!"

13 comentarii:

  1. Fie ca sarbatorile Sfintelor Paște sa va gaseasca sanatoși și fericiți, sa va daruiasca pace și liniște sufleteasca, sa va întareasca încrederea și speranța într-un viitor luminos. Învierea Domnului Iisus sa aduca în sufletele tuturor Iubire și Bucurie! Un Paște fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Paşte fericit, alături de frumoasa ta familie!
    Şi noi am fost azi în parc şi am fotografiat toate florile şi frunzele posibile...
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. HRISTOS A ÎNVIAT!
    Sărbători fericite,Flori!

    RăspundețiȘtergere