duminică, 16 noiembrie 2014

Manastirea Rupestra


Ieri  a fost inca o vreme foarte frumoasa de toamna.Cred ca au fost peste 17 grade,la 15 noiembrie.Cum eu am devenit o plimbareata in ultima perioada,am planuit o iesire prin apropiere cu fetele.De fapt, eu am multe trasee pe care le-am luat in evidenta,dar nu depinde numai de mine si  timpul asta ne joaca feste.Vroiam de cativa ani sa vad Manastirea Rupestra de la Sinca Veche  sau templul implinirii dorintelor.E la doi pasi si vazusem un reportaj foarte impresionanat despre locul si istoria ei,asa ca am reusit sa ajungem.
O sa va povestesc cate ceva si sa va arat imagini pe viitor in mai multe postari.Surprinsa am fost printre altele de cateva flori salbatice acum in prag de iarna.A fost o plimbare frumoasa,agreabila si binefacatoare.





13 comentarii:

  1. Fotografiile florilor sunt excelente! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu unde ai gasit vremea asta, la noi a fost mizerabil! Frumoase floricelele!

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi a fost asa o vreme mohorata.Cred ca soarele ne-a parasit definitiv.Frumoasa excursie, revigoranta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. te invidiez pentru 2 lucruri: ai timp(sa publici pe blog, sa faci fotografii si sa vizitezi) si ai o gradina tare frumoasa.
    iti urmaresc pozele cu drag, desi nu prea am timp sa comentez.
    imbratisari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu trebuie sa te scuzi.Eu nu am avut niciodata pretentia sa mi se raspunda la comentarii.O fac pur si simplu.Stiu ce inseamna timpul pentru voi si mai ales pentru tine.Gradina a fost un vis al meu de "blocar"cum zicea cineva.Toate bune Tina!

      Ștergere
  5. excelenta plimbare, superbe fotografiile tale!
    Sa ai o noapte buna! :-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce-as mai vrea cateva raze de soare! Rupta din poveste pare prima poza, de floricele nu mai vorbesc!
    Flori, vreau sa stii ca apreciez foarte mult deschiderea pe care o manifesti catre multe domenii si inclinatia catre frumos!
    Te pup cu drag!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am fost si inca mai sunt curioasa si bagacioasa in multe.Nu stiu daca e defect sau calitate,dar e! O saptamana buna !

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce gradina minunata pentru sfarsit de noiembrie! Bravos!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase instantanee dintr-o zona pitoreasca si abia astept sa vad postarile urmatoare cu vechea biserică de la Sinca, de care am citit in link-ul de care ai facut vorbire in postarea recenta! Avem atatea locuri faine prin tara! O saptamana placuta si insorita pentru tine si ai tai!

    RăspundețiȘtergere