sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Crini albi

Dupa doua saptamani ,parca mi se facuse dor de gradina mea.Destule de facut  in casa,dar soarele de azi m-a facut sa dau o fuga sa plantez niste bulbi de crini albi,care aveau si frunze deja,din aia de-ai nostri ,romanesti,pentru ca am luat in mai multe randuri din magazin,dar au inflorit altfel decat vroiam eu.Pana la urma am gasit la cineva si nu a scapat de mine pana nu mi-a dat.Asa sunt eu insistenta ,cand vreau si imi doresc ceva.
Am facut un tur ,am constat ca magnolia avea multi boboci,cu toate ca mai avea multe frunze ingalbenite .

Trandafirul plantat in primavara a crescut destul de mult,mai erau trandafiri infloriti,tufanelele galbene erau o mandrete si aveau un miros ...superb.

Mesteacanul respira a toamna,iar hortensiile isi pastrau florile de parca erau impaiate.

Le-am pozat si mi-am luat ramas bun pentru o perioada de timp.Sper sa mai apuc vreme buna,sa pot sapa gradina ,daca nu la primavara.








.

22 de comentarii:

  1. Nu stiu daca primul meu comentariu a fost acceptat... spuneam ca e superba gradina ta.
    Iti doresc calatorie placuta si sedere cat mai agreabila.
    Noi suntem la mijlocul drumului.. . La ora amiezii vom fi in Genova. Deseara se ridica ancora si maine dimineata vom fi in Marseille.
    Te pup. Ganduri bune :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. O încântare!
    Eu ador hortensiile, în special pe cele albe. Ai cumva idee dacă ar rezista într-un ghiveci, în casă?

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbă grădină draga mea,ador trandafiri dar și crizantemele îmi plac!
    Îți doresc un weekend cât mai frumos!
    Cu tot dragul te îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, foarte frumoasa si ingrijita gradina. Cred ca mai e timp si pentru sapat, daca nu, nici la primavara nu este tarziu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase flori! grădina arată bine! mult spor la activitatea care ţi-ai propus-o!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine imi pare, ca ii merge bine trandafirului nou plantat ! E o frumusete acolo la tine, chiar si acum, la sfarsit de toamna :)
    Si mie imi plac crinii albi, simplii, au un parfum atat de placut. Cand gasesc cumpar mereu cate un bulb si sper, in timp, sa ii inmultesc in gradina. Din fericire, ei rezista destul de bine la verile noastre calduroase.
    O duminica frumoasa, Flori !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca nu gasesti,poate iti trimit eu cativa bulbi.As fi incantata.Mai am o planta sa o duc la Constanta,dar nu am ajuns.Sper sa ma tin de promisiune si sa o trimit prin curier.Toate bune!

      Ștergere
    2. Gasesc, cum nu, doar ca anul asta n-am avut timp sa caut :) Multumesc ca te gandesti la mine, Flori ! Eu sunt departe, nu e rentabil sa imi trimiti crini din tara. O sa primesc de la mama la vara, are si ea crini din cei albi.

      Ștergere
  7. Cat de frumosi sunt trandafirii, o sa-i mai vedem deabea la primavara. Toamna are farmecul ei inevitabil, imi place si acest anotimp, culorile frunzelor, a intregului peisaj sunt deosebite!Pupici si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa gradina ta dar si mult trebuie sa mai muncesti la ea :)
    trandafirii au ramas frumosi si se pare ca inca rezista, in plus soarele le da curaj :)

    RăspundețiȘtergere
  9. M-ai înnebunit cu frumuseţea aceea de trandafiri şi de grădină! Să tot grădinăreşti...într-un loc aşa de frumos. Dar de fapt, locul este făcut de tine, că omul sfinţeşte locul!

    RăspundețiȘtergere
  10. Superba gradina, cate feluri de trandafiri, m-am indragostit!

    RăspundețiȘtergere