vineri, 7 martie 2014

Lacul Amara -Reflexii in oglinda


Ordonarea fotografiilor,cu toate ca nu le am de mult timp,dar sunt cam multe,imi amintesc de locuri placute pe care le-am vazut.Rasfoindu-le gasesc multe care se potrivesc pentru reflexii.Am pus cateva cu lacul si pasarile din statiunea Amara,care sunt o minunatie a locului.



Dacă doresti sa participi, publică într-un articol pe blogul tău, o imagine sau un clip, pe care tocmai le-ai "vazut in oglinda ta", (poate fi si cea retrovizoare) si inscrie articolul la
"Reflexii in oglinda", la SoriN

9 comentarii:

  1. Un loc linistitor, iar reflexiile ti-au iesit foarte bine!Zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. E de vis, zona! :)
    Zici ca-s vederi, nu fotografii! :) Superbe imagini!
    Zile fericite! La multi ani de 8 Martie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare rasarit de soare sa-ti aduca o dorinta, iar fiecare apus, sa ti-o implineasca. 8 Martie fericit si un an plin de realizari!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani de 8 Martie bunicuta!
    Iti doresc zile senine si viata fericita!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasa alegerea ta!
    O primavara frumoasa in suflet si in gand! Sa ai parte de tot ce-ti doresti. La multi ani de 8 Martie!
    Răspundeţi

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase şi liniştitoare imagini !
    e o zi cu dedicaţie şi de aceea îţi urez : LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  7. oare cum de am ratat acest articol?! wow, ce fotografii frumoase! ca desprinse dintr-un album turistic! Superbe cadre! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multa liniste in fotografiile tale. Si ratuste :)

    RăspundețiȘtergere