miercuri, 11 septembrie 2013

Miercurea fara cuvinte-O poveste altfel

Thea la 4 ani -organizarea petrecerii

Sarbatorita probeaza locurile de joaca.

Fericita cand au sosit personajele principale-Cenusareasa si printul.



Este numai ochi si urechi la Printul cel istet.
Fara ajutor, sarbatorita a castigat la concursul cu baietii.

Dupa atata joc un pic de mancare.

Mai apare o cenusareasa.

Doua cenusarese.

Sa vina tortul!


Sevit de Print.

Printesa e servita.

Mai bem si un pic de apa.

Un Print cu doua Cenusarese.

Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa.....
Mult mai multe imagini la WW găsiţi la prietena noastra Carmen, iniţiatoarea acestui joc.

30 de comentarii:

  1. Frumoasă poveste. Să trăiască mulți ani sărbătorita și voi alături de ea.
    Să ai o noapte liniștită și faină !

    RăspundețiȘtergere
  2. La mulți ani prințesei,să vă tăiască
    și să fie sănătoasă!
    O zi minunată draga mea îți doresc!
    Pozele sunt superbe..!
    Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos i-a fost facut parul!
    Sa fie sanatoasa, fericita si mult iubita. La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imagini de poveste! Sa vă trăiască nepotica si sa ii fiti alaturi pana la adanci batraneti!

    RăspundețiȘtergere
  5. SUPERBA povestea Printesei Thea! Mi s-au umezit ochii de emotie. Ce petrecere! Ca in povesti!
    La multi ani micutei, fericire, sanatate si numai bucurii.
    Pupici pentru bunica care a organizat totul. Felicitari!
    Happy WW! ★☆★☆★☆

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urari.Eu sunt cu antrenul,ideea a fost a Theei,dar de organizare s-a ocupat o prietena a mamei,care o adora,chiar daca are si ea trei copii.

      Ștergere
  6. Vai, cat de frumoasa s-a facut printesa voastra! Este o adevarata domnisoara de acum! La multi, multi ani fericiti!

    RăspundețiȘtergere
  7. Printi si printese ca in povesti
    O mega petrecere pentru prichindei. La multi ani!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. La mulţi ani fericiţi, prinţesă dulce!
    Am văzut şi citit p frumoasă poveste, compusă de o dragă bunică!
    Să vă trăiască!

    RăspundețiȘtergere
  9. la multi aaaani, la multi aaaani!
    daca suntem cuminti mai primim povesti?

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa va traiasca! Sa va bucurati cu totii de mica printesa!

    RăspundețiȘtergere
  11. printesa din povesti, ce mai!...mai avem si noi putin si apare si Eva noastra :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Abia astept.Sper sa te vad bunica peste cativa ani.Intuiesc ca si tu esti la fel de nonconformista.

      Ștergere
  12. Printesica a avut o zi de poveste. Sa va traiasca! E o fetita tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc.Toti copii sunt frumosi,doar ca ai nostri ni se par mai,mai.

    RăspundețiȘtergere
  14. La multi ani, frumoasei tale, draga Flori!
    Thea e o printesa, in adevaratul inteles al cuvantului. Cred ca va frange multe inimi. De fapt sunt convinsa. Imi place mult impletitura parului.
    N-are cine sa imi faca asemenea ciafura, mi-as face si eu. Fara gluma. Deocamdata port codita impletita pe dreapta, strangand tot parul in partea dreapta. O sa postez eu o foto curand.
    Imi pare tare rau ca ajung abia azi. Dar azi fac toate vizitele, ieri mi-a fost imposibil. Si acum sunt dupa o zi intreaga de cules la vie...iti dai seama... :(
    O seara buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu va citesc ca-mi place si nu e oblogatoriu un raspuns,mai ales ca tu ai sarit din mare,in vie.Coafura e facuta la ''coafor''.Noapte buna!

      Ștergere
  15. La mulți ani frumoși, cu sănătate și bucurii, frumoasei Thea! E o minune, o adevărată prințesă, așa că nu-i de mirare că tocmai Cenușăreasa a fost gazda petrecerii. La mulți ani și vouă, celor care o creșteți atât de frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumim.Ne mandrim cu nepoata,dar voi cu asa mandrete de fata?

    RăspundețiȘtergere