luni, 4 martie 2013

Te iubim bunica

-Bunica poti sa ma ajuti sa fac ceva? -Normal ca pot.Ce vrei sa facem?                                                      -Ceva pentru ziua ta!Cu rabdare si migala a iesit ceva interesant.Mi-a placut si-l voi pastra cat voi trai.
 Am avut parte de o surpriza cu un tortulet si prezenta lor care mi-a umplut sufletul cu incantare.
 Cantatul la lumina lumanarii ,dorinta,suflatul si un pic de moscoleala.E greu sa tina ea minte ca fac 61 de ani.M-am simtit rasfata de toti in acea zi.Ginerele mi-a adus un buchet de lalele galbene,preferatele mele,fica-mea m-a programat pe la cateva cabinete de aranjare,micuta cu tort si felicitare.Tot sa traiesti!
 Incepe sa-mi para rau ca imbatranesc ,ceea ce nu s-a intamplat pana acum,pentru ca Gargariata mi-a schimbat felul de a privi viitorul.

6 comentarii:

  1. La multi ani ! Sanatate si bucurii cat mai multe! Gargarita are niste ochi minunati!
    Frumoasa zi !

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, cu multa, multa sanatate! Cu bucurii si fericire!
    Frumoasa surpriza!
    Thea e minunata, cum spune si Nicole, are ochi splendizi. :)
    Nepoteii au acest dar, de a schimba perspectiva asupra vietii :)
    Numai bine si tot ceea ce-ti doresti!

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulţi ani! Toate cele bune, sănătate şi iubrie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos fetelor!E mare lucru pentru mine acea zi.Ca o anomalie Teodora,primesc multe telefoane de la oameni pe care nu i-am mai vazut de ani.Ce mandra ma simt,cand oamenii nu te uita.Abia acum imi dau seama ca am reprezentat ceva pentru ei,iar acum am ramas cu familia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you for another informative website. Where else may I am getting that kind of information written in such an ideal approach?
    I have a undertaking that I'm simply now operating on, and I have been at
    the look out for such information.

    Also visit my webpage :: ChristianaMBininger

    RăspundețiȘtergere
  6. Appreciating the hard work you put into your website and in depth information you present.
    It's great to come across a blog every once in a while that isn't the same outdated
    rehashed information. Wonderful read! I've saved your site and I'm
    including your RSS feeds to my Google account.

    My blog post AsiaMHumburg

    RăspundețiȘtergere