duminică, 3 martie 2013

NU

Pentru ca am destul timp citesc mult pe internet, mai mult decat se poate vedea, mai ales prin comentarii.Daca am ceva de spus,scriu,daca nu,nu.Sunt multe care nu le pot comenta.Nu imi displac, dar  nu mi se potrivesc, nu ma pricep ,pentru   ca nu  am cunostintele necesare,sau nu am de spus nimic.Altele nu le inteleg,nu ma amuza ca pe semenii mei.Nu ripostez la comentarii rautacioase.Le sterg si gata.Mai la inceput am fost surprinsa si un pic necajita, cand un betiv cred,m-a facut cu ou si cu otet ,fara ninio legatura.Imi place diversitatea si modul de exprimare a diferitelor persoane,sensibilitatea,talentul de a scrie si de ce nu ,uneori implicarea.. Curios ca multi abordeaza aceeasi tema si sunt convinsa ca nu se inspira unii de la altii.Telepatia.Am citit undeva un comentariu foarte interesant.Persoana nu citise toata postarea ca nu a avut timp,fiind mai lunga,dar a recunoscut si  a scris in comentariul pe ziua respectiva.Multe figuri de oameni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu