duminică, 3 februarie 2013

Azi

Azi am facut numai prostioare,vorba nepoatei mele.Duminica,treaba putina,nu am in alte zile,dar azi?(Puteti sa bombaniti cele care nu-si vad capul,am fost si eu odata ca voi).Ma imbrac si merg sa vizitez un magazin de decoratiuni.M-am plictisit acasa,sau mi se pare monon sa stai cu acceasi pereti,aceeasi culoare mai mult timp si m-am gandit la niste schimbari mici cu efect mare.Magazinul m-a dezamagit.Trebuie sa ma reorientez.Am luat-o pe deal si la propriu si la figurat.Am urcat vreo sase kilomerti la Manastirea Dealu,acolo e ingropart capul lui Mihai Viteaxul.Nu am visitat manastirea,am facut-o de nenumarate ori,dar m-am dus sa pozez.Exersez pana voi fi multumita de ce fac.Cred ca e mai placut ,decat sa ma uit la peretii de acasa.O sa va arat pe viitor cateva fotografii.Sa vad ce am facut si dupa aceea.A fost asa de cald,ca am venit dupa vreo doua ore transpirata toata.In general,cam in toate localitatile sunt oameni mai ciudati,de obicei batrani.Unii vobesc pe stada,altii sunt caraghiosi prin imbracaminte,altii fac poze,ca mine.E inceputul,dar cred ca ma va tine ceva,pentru ca-mi place si nu prea ma intereseaza parerea celor din jur.Voi ce ziceti?

3 comentarii:

  1. Eu zic ca e frumos sa faci ceea ce-ti face placere. :)
    Cum ar fi sa fotografiezi. Ciulini, de pilda, cum ai spus ca ai fotografiat azi. Sunt un subiect perfect. :)
    O noapte buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecate trebuie sa faca ce simte si sa nu ia seama de criticile rautacioase!
    O saptamana minunata iti doresc! ☆

    RăspundețiȘtergere