marți, 16 octombrie 2012

Caut toamna




 O dovada  mica de toamna .



Dupa zilele trecute cu ploaie,frig si ceata nu prea  credeam ca va venii "vara indiana",dupa cum am auzit la tv in asta seara.N-am rezistat si am dat o fuga pe la gradina.Toate ca vara,cautam frunze galbene,ruginii,dar nu prea sunt.Mai curios ca am vazut multe albine , o lacusta pe un trandafir si chiar o floare la un arbust care inflorestee primul , dupa zapada..Lacusta era un pic obosita,ca eu am reusit sa o fotografiez foarte aproape.Multa verdeata,trandafiri,stelute si tufanele.Imi place acolo,parca sunt intr-un sat la tara.Mai vorbesti cu vecinii,mai trec precupeti cu diferite produse spre vanzare,mai trec cunostine sa te vada .Astept sa treaca cu varza  ,e mai comod sa cumpar acolo, decat sa ma duc la piata.Am povestit cu o vecina care era necajita pe un paun.Are multe pasari printre care si pauni.S-a dus cu nepotelul ,de un an si jumatate, sa le dea mancare si paunul a sarit pe copil si l-a zgariat.Normal ca nu s-a asteptat la asa ceva, s-a speriat cand a vazut ca sare pe copil ,s-a infuriat si ia pus gand rau.Eu mai glumem,ca e la ea ca la gradina zoologica si acum mi-a dat dreptate.Nu mai vede cu ochi buni unele pasari,care nu aduc nici un profit,mai ales ca nepotelul e cu mult mai important.Toamna si la ea a venit ,doar cu treburi,probleme si ghinioane.Eu o astept pentru culorile ei si ziua cand termin problemele urgente ca sa o intind la Fagaras.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu