luni, 1 octombrie 2012

Am revenit

Pe drumul de intoarcere,de la Fagaras spre casa,imi place ca traversam muntele prin Bran-Rucar.Credeam ca toamna s-a instalat acolo,dar m-am inselat.Sunt o multime de pensiuni,de toate felurile,numai ca putini turisti,mai ales acum cand au inceput scolile.Prin Bran am vazut ce a lasat in urma''Ravasitul oilor"o imensitate de gunoaie,iar soseaua dupa cum se vede ,destul de libera.

Toate fotografiile sunt facute din mers .Nu sunt foarte bune,dar am ales care mi s-au parut mai acceptabile.

 Cine a trecut pe aici a vazut parcul ''Paul Everac''.O multime de statui care infrumuseteaza peisajul nu sunt deloc in atentia autoritatilor.Sotul meu,bombane la adresa lor de fiecare data.
Dupa Transalpina si Transfagarasan de acum cateva saptamani,acest traseu mi se pare cu mult mai frumos mie.Transalpina mi s-a parut prea gol,iar Transfagarasanul prea neingrijit,fata de acum cativa ani buni.Cele doua saptamani care au trecut, m-au facut sa vad cu alti ochi ultima incursiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu