miercuri, 8 august 2012

De la o prietena

Poate se lipeste si de noi ceva din ce scrie mai jos.                                                                                                                          Factorii care distrug fiinta umana sunt:
Politica fara principii, placerea fara angajament, bogatia fara munca, intelepciunea fara caracter, afacerile fara de morala, stiinta fara umanitate si rugaciunea fara caritate.
Viata m-a invatat ca: - lumea este amabila, daca eu sunt amabil; ca persoanele sunt triste, daca eu sunt trist; ca toti ma iubesc, daca si eu ii iubesc; ca toti sunt rai, daca eu ii urasc; ca exista fete zambitoare, daca eu le zambesc; ca exista fete amarate, daca eu sunt amarat; ca lumea este fericita, daca eu sunt fericit; ca lumea se supara, daca eu ma supar si ca exista persoane recunoscatoare, daca eu sunt recunoscator.
Viata este ca o oglinda: daca zambesc, oglinda imi intoarce zambetul. Atitudinea pe care o am in fata vietii este aceeasi pe care viata o va lua fata de mine.
Unicul motiv ca sa fii fericit este pentru ca tu hotarasti sa fii fericit. Dumnezeu este electricitatea dar becurile suntem noi!
- "Ziua de AZI este UNICA deci VEZI CE FACI"
 

2 comentarii:

  1. Cat adevar ascund aceste cuvinte simple.

    RăspundețiȘtergere
  2. E buna comparatia cu oglinda, numai ca in viata, oglinda iti intoarce zambetul cu intarziere uneori.

    RăspundețiȘtergere