duminică, 1 aprilie 2012

Gradinarit

Zilele astea nu prea am avut timp de relaxare.Cum dupa zapada cazuta au venit zile calduroase,m-au napadit treburile la cabana.Frunze cazute,nesapat,pomisori uscati de ger si cum agricultura nu e partea mea forte,mi-a venit foarte greu.Una ca nu stiu si a doua ca la varsta mea capacitatea de efort e mult  redusa.Stiu cum ar trebui sa arate,dar tehnica lasa de dorit ,se poate vedea din trasarile din teren.Am cerut si eu ajutor , altfel mai terminam la pastele cailor. Curios ca nu s-au terminat ghioceii si deja au imbobocit narcizele si lalelele.Am pus ceapa,usturoi si doua randuri cu morcov ,patrunjel.Sper sa iasa , nu am un sol  grozav cu toate ingrasamintele (naturale) adaugate.Acum sunt multumita cum arata,dupa atata munca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu