luni, 27 iunie 2011

NASA





Am avut niste zile pline de surprize.Unele au fost foarte neplacute,altele mai bune si m-au trezit ''din lumea mea",cum imi zice fi-mea.Nu ma obisnuiesc cu gandul  ca am o varsta si  multe cunostinte,colegi, mor.De fiecare data am cate un soc si cu greu imi revin.Nu am avut chef de nimic.Am gasit o solutie sa fac ceva nou si am invitat-o pe nasa .Nu prea mai pastasem legatura de ani buni,relatia se racise si nu ma hotaram sa o  reiau .Ne suna deseori,participa cu noi la toate pomenile si mormantarile de familie si am decis ca sa ma schimb,asa ca am stabilit sa ne faca o vizita care sa dureze cateva zile,dar n-a durat decat doua.A fost ceva nou pentru mine,placut si mai putin stresant,doar ca am vrut sa-i arat cat mai multe si am obosit un pic.In primul rand vedeti si voi cum arata( are aproape 70 de ani),e foarte linistita,multumita de tot,incantata si recunoscatoare.M-a facut sa-mi placa sa primesc musafiri.A fost tot o lauda la adresa noastra.Nu ne-a smuls promisiunea ca-i vom intoarce vizita,dar poate tot ea sa vina,daca tot a invatat drumul  si-i place.La  Priseaca a fost totul nou pentru ea,flori,legume,fructe.Seara pe racoare am dus-o la Manastirea Dealu.A doua zi am vizitat parcul Chindia si ne-ar fi trebuit inca o saptaman sa vada cam tot ce as fi vrut eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu