duminică, 12 iunie 2011

La padure






Azi am fost  la padure,aproape de casa cu o prietena sa ia pamant ca sa-si puna legume in niste vase pe balcon.Bine ca am gradina ca o luam si eu razna.Am inteles-o ca s-a ticnit si am ajutat-o sa-si puna in aplicatie ce vazuse la o vecina de apartament..Nu putea sa se duca singura  ,am inteles.Mie imi place sa merg in padure si nu mi-a fost teama niciodata chiar daca am fost numai eu cu cate o prietena ,asa si azi.A fost placut,nu a plouat cu toata avertizarea meteo.Am gasit  fragi,flori,coada soricelului si chiar maci la margine de liziera.Mai e putin si trebuie sa mergem la cules de plante medicinale.Sa facem ceai  bio.Va pun sa vedeti si voi cateva poze.

Un comentariu:

  1. M-am simtit alaturi de tine pentru cateva minute,gratie imaginilor si celor scrise de tine...a fost o plimbare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere