sâmbătă, 23 aprilie 2011

Flori




Una din pasiunile mele sunt florile. De cand am cabanuta cu un pic de teren,am incercat sa cultiv tot felul de  flori.Toate sunt  frumoase,dar cu timpul iti dai seama care se preteaza solului respectiv,care se asorteaza cu varsta ta,pentru ca nu mai ai putere sa le ingrijesti mereu,care sunt comod de ingrijit.Acu primavara mai am cativa arbusti care infloresc foarte frumos.Unul care infloreste galben si are un miros imbatator.Bunica ii zicea cuisor,nu stiu denumirea exacta,dar e minunat.Am gutui japozezi,alb si rosu,floarea miresei alba si magnolii.In timpul liber le si pozez.Singurul pom care a scapat e un visin ce a inflorit de frica acum.Mai sunt florile de gradina perene.Nu am multe ,dar infloresc pe rand si ma incanta.O sa pun mereu poze cu ele pana la toamna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu