marți, 18 ianuarie 2011

Numai nemultumire

De cateva zile am tot felul de treburi unde vin in contact cu diverse persoane din institutiile publice.Credeam ca s-a mai schimbat cate ceve in bine,cand colo vad ca e din ce in ce mai rau.Functionarele,ca de obicei sunt femei,zici ca sunt picate din luna,au ajuns la biroul  respectiv si se uita la tine ca si cum ai fi un bau-bau si le ceri  sa zboare pe marte.Li se pare anormal ca cerem lamuriri,sau sa spunem ce ne trebuie.Te trateaza ca pe ultimul om care nu ai nici un drept sea le deranjezi.Asta la casa de sanatate,la banca si mai si.Te plimba cate doua zile pentru niste bani care i-ai primit in cont,cu toate regulile respectate.M-am  enervat si dupa ce am reusit sa intru in posesia banilor,am inchis contul la banca respectiva.Ma duc sa platesc serviciul de internet la o societate.S-a  marit tariful lunar,fara sa te anute,in schimb ti-au prelungit contractul pe un an,chiar daca tu nu ti-ai dat acordul. .Vreau sa reziliez contractul si un  salariat imi da explicatii  nu se prea poate.Nu ma pun la mintea lui.Deci trebuie sa fi calm,sa sti cam tot ce e nou in legislatie,ce apare pe piata,Acu a venit factura la apa rece.Cosumul efectiv care s-a dat pentru facturare e 9 mc,dar la factura sunt inclusi 30 mc.Ce sa faci? Cu cine sa te lupti?Degeaba ne-am montat apometre care sa contorizeze consumul real,ca ei factureaza consumul la bransament si multi fura,cosuma fara sa dea citirea reala.Traim in tara lui Papura Voda.