vineri, 15 octombrie 2010

Zile de toama




Toamna e pentru mine un anotimp frumos,de e soare ,de ploua,de am treaba in gradina,de pus muraturi.Toate zilele pana pica frunza ma incanta.Dupa ploaia rece de cateva zile ,au urmat altele cu soare si caldura.Chiar au inflorit inca trandafiri,iarba a mai crescut si  rosiile au mai rodit.O sa va arat ce rosii marete am avut.Nu m-am tinut de treaba la gradina  din primavara.Prioritate a fost nepotica si am lasat totul pe planul doi.Cineva mi-a zis   in mijlocul verii  cand avem niste plante micute, n-o sa mananc eu rosii anul asta!.Nu am contrazis-o.Natura ne-a contrazis pe amandoua.Asa ca acum pe toamna,am avut rosii destule si gogonele pentru muraturi. Eram hotarata sa nu mai  muncesc cu pregatirea camarii,se gasesc si la noi de toate,dar nu puteam sa arunc bunatate de recolta.Cateva zile am tot trebaluit.Vreau sa pun la punct cam tot ce e legat de casa ca eu sa pot merge la Gargarita mea.A fost si  la mine,dar pentru ea cred ca e bine la casa ei,cu vecinii ei,cu tot ce o inconjoara si eu sa dau o mana de ajutor si sa fiu in preajma  ei.