miercuri, 20 octombrie 2010

Ce incantat e bunicul !

Zilele acestea am fost foarte ocupata.Daca ma iei la bani marunti,nu mai pot reda ce am facut punctual.Am  avut doua probe de foc,restul  normale,dar multe.Le-am rezolvat pe toate.Cu liste,listute m-am tinut de ele.Diversitatea problmelor m-a acaparat.Unele mi-au placut.Am facut de exemplu o multime de fotografii cu nepoata si am mers de le-am realizat,cateva sute,cam 600.Cred  ca am cam exagerat.O sa fiu mai exigenta pe viitor,noroc ca bunicul a fost foarte incantat ca pe langa astea mici i-am facut si un poster pe care l-am adugat la celelalte.E inconjurat la bucatarie numai de Gargarita.El o tateaza ca si cum ar fi reala.Rar sa vezi asemenea bunici.Sunt exagerati,devin obositori la un moment dat.Tot ce e legat de Thea e sacru .Sa vedem mai tarziu.....