duminică, 29 august 2010

Am implinit un an

O perioada de timp  nu  am avut acces la net si nu am mai scris.Am fost la cocolosul meu drag care a facut un an.Am stat mai multe zile care au trecut ca o parere.Nu-mi imaginam ca timpul petrecut in jurul unui copil e asa de placut si zboara ca un fulg.Te incarci cu energie,ai alt moral,te bucuri pentru cel mai mic gest de bunavointa din partea lui,nu te saturi niciodata.Ai o menire de care esti mandru.Pe 20 august Thea a implint un an.!Ca o traditie ce se respecta in zona se taie motul.Acest ritual se desfasoara intr-un cadru festiv.Copii,parinti,nasi,bunici si prieteni mai si mici.E frumos.Parca a trecut un examen .Acu e alt om,dupa ce a ales ca in viitor pe primul plan sa  aibe bijuterii .E clar fiind o mandra ca va avea si bijuterii.Trecerea catre alta etapa s-a facut intr-un mod placut.Vedeti si voi cam cum arata Gargarita bunicii la eveniment.