duminică, 13 iunie 2010

La gradina

Cu toate ca am multe altele de rezolvat tot a trebuit sa  intru la calculator si nu m-a rabdat raiul sa nu butonez putin.Am trebaluit la cabanuta mea,la gradina cu flori si legume ca am ramas in urma fata de alti ani.E foarte cald  si trebuie sa ud toata suprafata ca nu pot sa sufar cand vad atata uscaciune.Am mai dormit acolo de cateva ori si nu se compara cu atmosfera de beton de la bloc.Cand am prea multe de facut imi zic ca nu se merita,e prea greu si imi vine sa renunt.Cand infloresc trandafirii si totul e cam cum as vrea ,ma schimb si-mi place.Ieri m-au vizitat niste cunostinte si-mi crestea ficatul cand nu se mai opreau din laudat.La plecare eu eram in graba sa -mi termin lucrarile si nu m-am invrednicit sa-i ofer cativa trandafiri doamnei.Dupa ce s-au dus mi-am dat seama ca am gresit.Nu sunt zgarcita la flori si-mi place sa ofer,dar sunt persoane care se aboneaza si atunci schimb foaia.Nu suport  sa-mi ceara cineva flori si tot ce e legat de munca mea sub SOARE.Consider ca e suficient ca are unde sa ia o gura de aer,de apa suc sau cafea la iaraba verde si nu sunt obligata daca e gradina plina cu flori sa le si ofer.Am eu si cunostinte din astea,dar eu sunt franc si le spun verde in fata.O prietena  tine catelul in masina ca nu-l primesc in curte,ea  insista tot,tot ma induplec.I-am spus odata si sa-l lase acasa ca la mine nu exista cale de intoarcere.Sunt obosita,incantata si vad eu cat ma tin curelele ca sa le fac pe toate.Maine am o zi  dificila,sa vad cum va trece.