miercuri, 19 mai 2010

Leandrii

Ce ma enerveaza vremea asta!Ploua,ploua,ploua de trei zile.Ieri am rezistat eroic pe langa casa,dar azi am plecat la gradina.Am luat o gura de aer si am trebaluit .Acolo e casa mea de joaca.Fac totul la liber.Nu am nimic la impuse,dar tot ce execut imi da o mare satisfactie.Sunt treburi destule si diverse.De multe ori ma pierd in amanunte.Mi-am propus sa cultiv in gradina leandrii.Anul trecut ,iarna, ma ducem in plimbare la o prietena.Intr-o curte am zarit un leandru micut, inalt cam de 40 de centimetri .Credeam ca am vedenii.Ma cocot pe gard sa vad mai bine.Asa era.De atunci mi-am zis ca o sa incerc si eu.In primavara anului trecut am plantat in gradina 2 leandri.Iarna a fost grea si erau uscati  cand s-a incalzit.Am  taiat cracutale uscate,dar nu i-am scos din pamant.Acu dupa aproape 2 luni au imugurit.Sunt tare curioasa daca vor apuca sa creasca si sa infloreasca anul asta.Dupa vremea asta se vor distruge si plantele adaptate de atata fig si ploaie,dar leandrii mei?Sper  intr-o minune.