joi, 4 februarie 2010

Ce mai fac

Cred ca acum la sfarsitul iernii,ne apuca pe toti o stare de nemultumire,plictiseala imbinata cu oboseala zilelor geroase.Mi-a placut poanta parlamentarilor,pedepsirea meteororlogilor pentru vremea care a fost.Eu de cand ma stiu se spunea -vremea probablila-si nu vremea exacta!Ce inseamna sa ai bani,timp liber si ....trebuie sa te nemultumeasca ceva si atunci o iei ca o idee geniala de dezbatut.Cand ma uit, uneori,la tv. si nu-mi explic de unde atata prostie,tupeu si mojicie.Prefer radio ca emisiunile sunt mai variate si macar nu-i vad,nu le vad fetele.Am facut intr-o zi prostia sa intru pe net si am fost tare dezamagita,asa ca-mi vad de treaba,ascult si atat.S-a dus Paul Grigoriu,eram fan al emisiunilor lui,se auzea de la o posta ca era o enciclopedie de cultura,bun simt,sa nu mai spun de timbrul vocii.Asa ca ce sa facem noi pensionarii cu timpul liber, cand nu suntem prin prejma nepotilor?Ne apucam sa scrim pa blog.Acu e la moda si facebook-ul.Intru pe toate cararile, dar cel mai interesant mi s-a parut periplul facut cu google maps la Vancover.Vroiam sa am si eu idee unde se tine olimpiada si am ramas cu gura cascata.Nu mi-am imaginat ca poate exista un oras mai curat,mai aerisit,mai frumos ca acesta.O sa mai vad si azi o bucatica,vorba compatriotului meu,la noi nici la gradina botanica nu e asa !Asa ca pana vine vremea de colindat prin oras ma delectez cu de-astea.Stie cineva unde sunt amplasate  statuile astea?Mi se pare ca ceva mai deosebit si de pe la noi,ca la ei sunt de toate,mai putin opere de arta pe marginea drumului.Pacat ,de erau acolo nu se prezentau asa jumulite!