joi, 11 februarie 2010

Cateva citate

Azi am primit cateava mailuri si unul mi-a placut prin continut si imagine.Nu pot sa transcriu decat cateva citate care au fost dupa parerea mea cele mai bune:'' Nu devii  batran fiindca ai trait un numar de ani,devii batran fiindca ai dezertat de la idealul tau.Anii rideaza pielea,dar renuntarea la ideal,rideaza sufletul.""-Nu exista fericire mai curata decat dupa 60 de ani,cand nu mai vrei nimic,cand nici un calcur impur(folosirea celorlalti) nu te mai incearca si cand totul e permis,totul e nevinovat,ca in ceasul prunciei."   -"E rau sa nu asculti,dar mai rau e sa tii minte."  -"Oamenii se definesc dupa felul cum se pierd."  -''Oamenii te iarta daca faci rau,dar nu te iarta daca esti fericit."  - "Cel vinovat nu trebuie sa se bizuie pe incetineala cu care vine pedeapsa.Rar s-a intamplat ca vinovatul sa scape."   -"Timpul este singurul critic fara ambitie."  -"Razbunarea este intotdeauna placerea unei minti inguste si slabe."  -Mai sunt cateva pe altadata.Mi  se pare o contadictie in; ce puteau gandi odinioara   unii oameni si ce gandesc unii acum .Sa nu  mai am eu simtul valorii?Am scris cele care au ceva legatura cu mine.