joi, 3 decembrie 2009

Primit de la o prietena

> parintilor nostri este de 50 de ori mai scumpa decat
> atunci cand au cumparat-o si realizam ca noi o sa platim
> pentru casele noastre in jur de 50 de ani.
>
>
> Nu avem amintiri despre primii pasi pe luna, nici despre
> razboaie sangeroase, dar avem cultura generala, pentru ca
> asta insemna ceva o data.
>
> Suntem ultima generatie care a jucat "Ascunselea"
> , "Castel", "Ratele si "vanatorii",
> "Tara, tara! Vrem ostasi",
> "Prinsea","Sticluta cu otrava",
> "Pac Pac", "Hotii si vardistii", ultimii
> care au strigat "Un doi trei la perete stai",
> ultimii care au folosit telefoanele cu fise, dar primii care
> am facut petreceri video ( inchiriam un video si stateam sa
> ne uitam la filme 2 zile inchisi in casa ), primii care am
> vazut desene animate color, primii care am renuntat la
> casete audio si le-am inlocuit cu CD-uri.
>
> Noi am purtat jeansi elastici, pantaloni evazati, geci de
> blugi de la turci, iar cine avea firme gen Lee sau Puma era
> deja lider de gasca..
>
> Noi nu am dat examene de Capacitate, nu am dat teste grile
> la admitere.
>
> Noi am fost ultimii "Soimi ai
> Patriei" si ultimii "Pioneri".
>
>
> La gradinita am invatat poezii in romaneste, nu in
> engleza...
>
> Si am cantat MULTI ANI TRAIASCA nu HAPPY BIRTHDAY la
> aniversari.
>
> Am sorbit din ochi Sclava Isaura, Beverly Hills , Melrose
> Place , Twin Peaks, Dallas , si cine zice ca nu s-a uitat
> ori minte ori nu avea inca televizor.
>
> Reclamele de pe posturile straine ne innebuneau, si abia
> asteptam sa vina si la noi inghetata Magnum, sau pustile
> alea absolut superbe cu apa. Intre timp, ne consolam cu
> Tango cu vanilie si ciocolata si clasicele bidoane umplute
> cu apa de la robinet, care turnate in cap ne provocau
> pneumonii. Si uite un motiv bun sa nu mergem la
> scoala.
>
> Noi am ascultat si Metallica, si Ace of Base, si DJ Bobo, si
> Michael Jackson, si Backstreet Boys si Take That, si inca nu
> auzisem de manele singurele melodii de joc fiind horele la
> chefuri, la care nimeni nu stia pasii, dar toti dansam!
>
>
> Dar spre deosebire de copiii din ziua de azi, am auzit atat
> de Abba, si de Queen, cat si de noile nume gen 50 Cent si
> Britney Spears.
>
> Am citit "Licurici", "Pif", Ciresarii,
> si am baut Cico si Zmeurata si ni s-a parut ceva
> extraordinar cand au aparut primele sucuri "de la
> TEC" fara sa ne fie teama ca "au prea multe
> E-uri", iar la scoala beam toata clasa dintr-o sticla
> de suc fara teama de virusi.
>
> Noi am baut prima Coca-Cola la sticla si am descoperit
> internetul.
>
> Noi nu ne dadeam bip-uri, ne fluieram sa iesim afara, noi nu
> aveam "dolby surround system" , taceam toti ca sa
> auzim actiunea filmului, nu aveam "Nintendo" sau
> "Playstation" ci jocuri tetris de care ne
> plictiseam la o luna dupa ce le cumparam si le uitam pe
> dulap, pline de praf.
>
> Abia asteptam la chefuri sa jucam "Fantanita", sau
> "Flori, fete sau baieti", sau "Adevar sau
> Provocare", sau orice ne dadea un pretext sa
> "pupam pe gura" pe cine
> "iubeam"..
>
> Noi suntem cei care inca au mai "cerut prietenia",
> care inca roseam la cuvantul "sex", care dadeam cu
> banul care sa intre in farmacie sa cumpere prezervative, pe
> care apoi sa le umplem cu apa si sa le aruncam in capul
> colegilor, care am completat mii de oracole, sperand ca
> persoana iubita va citi acolo unde scrie "De cine iti
> place?" ca ne place de el/ea.
>
> Este uimitor ca inca mai suntem in viata, pentru ca noi am
> mers cu bicicleta fara casca, genunchiere si cotiere, nu am
> avut scaune speciale in masini, nu am aruncat la gunoi
> bomboanele care ne cadeau din greseala pe jos, nu am avut
> pastile cu capac special sa nu fie desfacute de copii, nu
> ne-am spalat pe maini dupa ce ne-am jucat cu toti cainii si
> toate pisicile din cartier, nu am tinut cont de cate lipide
> si glucide mancam, parintii nostri nu au "child proof
> the house", ne-au trimis sa cumparam bere si vin de la
> alimentara, si cate un pachet de tigari de la
> tutungerie.
>
> Noi am auzit cum s-a tras la Revolutie, noi am fost martorii
> a trei schimbari de bancnote si monede, noi am ras la
> bancuri cu Bula, noi am fost primii care au auzit-o pe
> Andreea Esca la Pro TV, noi suntem cei care mai tinem minte
> emisiunea "Feriti-va de magarus".
>
>
> Suntem o generatie de invingatori, de visatori, de
> "first-timers" ...
>
> Daca citesti si ai cazut macar un pic pe ganduri, esti de-al
> nostru !
>
Normal ca sunt de-al vostru!