sâmbătă, 28 februarie 2009

Moderatori de televiziune

Am vazut o reclama si mi-am amintit ce mi-a dat sa vad intr-o zi dimineata la tvr 1.Un tip si o tipa care se faceau de ras,razand si ei ,de ce nu-mi explic ca nu era nimic hazliu,se amuzau si de horoscop in lipsa de altceva,punand pe cea in cauza intr-o postura jenanta.Ziceai ca sunt de pe alta planeta.Am descoperit ca emisiunea se numeste-Trezirea la apel-.Vroiau sa-i imite cred pe altii de la alte posturi de televiziune particulare,care au un public ce se preteaza glumelor mai sarate sau mai nesarate ale lui Razvan si ale lui Dani.Ce sa va zic ereau enervanti.Parca reau in bucatarie si se distrau cu jocul telefonul fara fir.Am schimbat canalul imediat dupa cateva minute.Realizarorii nu s-or fi gandit ca acest post e national si vizionat de toata lumea din tara,ca nu toti au cablu sau antene satelit?Daca tot dai un ban ai vrea sa vezi si tu o emisiune nu o caricatura copiata.Ce pot sa zic de -Garantat 100%-a lui Catalin Stefanescu?Nici nu respir si se termina prea repede.Mai sunt emisiuni bune,sau care-mi plac mie,dar sunt altele pe gustul altora,diverse,dar asta de dimineata e revoltatoare.Ma mai uit si la Catalin Maruta,din cand in cand.Depinde de invitati si de modul lui de a-i trata pe parcursul emisiunii,ca si el sare calul de multe ori si atunci schimb postul.Mai sunt cei doi eroi de la antena 1,Razvan,care are o doza de bun simt,si Dani care de cand e cu Mihaiela a devenit mai obraznic cu unii din invitati si ca dumneaei cam se disculpa in emisiune fata de ce scrie presa,ceea ce nu mi se pare de loc onorabil,dar le tine si o dau inainte.Cand ai de rezolvat o astfel de problema sunt alte cai ,nu intr-o emisiune in direct.Uneori au cate o caruta de invitati si-i alearga in emisiune ca sa-i treaca pe toti in revista.Trebuie sa recunoastem ca sunt si moderatori sau realizatori cu audienta mare,cu probleme serioase,abordare personala super,Radu Moraru,Mircea Badea,Mihai GadeaEugenia Voda,etc,dar sunt o multime de nulitati care au aparut peste noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu